Contact
0768 877 333
Cos0Item(s)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Product was successfully added to your shopping cart.

Certificat de garantie

Noi, SC NE’EMERAH GROUP SRL, cu sediul in Judetul Timis, Oras Lugoj, str.Ceahlaului nr.16, bloc 38/b, sc.A, et.3, ap.15, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pa langa Tribunalul Timis cu J35/1391/2013, Atribut Fiscal RO 31703906, asiguram, garantam si declaram pe propria raspundere, conform prevederilor din Hotararea Guvernului nr.1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, ca produsele/produsul din factura tiparita si la care se refera aceasta declaratie nu pun/e in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii,nu produce un impact negativ asupra mediului si sunt/este in conformitate cu documentatia tehnica a fabricantului.

Reclamatii de garantie

1 .Ce prezinta obiectul unui caz de garantie?

  • Garantia pentru produsele comercializate de Sc Ne’emerah Group Srl se acorda in conformitate cu prevederile Noului Cod Civil si este de 12 luni ( persoane juridice), respective 24 de luni (persoane fizice) de la data inscrisa pe factura de vanzare, cu exceptia produselor care au o durata medie de folosinta mai mica conform specificatiilor tehnice ale producatorului
  • Produsele ce prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie vor fi inlocuite cu altele noi, conform Legii 449/2003, OG 21/1992 si OG 9/2016
  • Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
    1. Produsul prezinta urme de montare necorespunzatoare, de lovituri ori zgarieturi, deteriorari, rupturi, deformari, indoituri, etc; au fost vopsite, sudate.etc
    2. Produsul nu se afla in ambalajul original, ori acesta este deteriorat, murdar, scris, sau nu are eticheta distribuitorului si/sau eticheta de origine
    3. Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
    4. Piesa s-a uzat sau s-a deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte conform manualului de instructiuni
    5. Piesa prezinta o uzura normala

2 . Returnarea produselor care prezinta obiectul unui caz de garantie

  • Toate cazurile de garantie trebuie trimise la punctul de lucru al firmei Sc Ne’emerah Group Srl, Ghiroda, Strada Valisoara, nr.77/A unde vor fi evaluate de catre o persoana din echipa tehnica. In cazuri speciale - cand este nevoie de expertiza speciala din partea producatorului - se vor trimite la producator
  • Produsele care prezinta obiectul unui caz de garantie se returneaza in mod obligatoriu separate de alte retururi in ambalaj separate pe care se va scrie “GARANTIE”, impreuna cu actele aferente, incluse in acest ambalaj in asa fel incat sa fie protejate

3. Documentele care trebuie sa insoseasca produsul deteriorat in perioada de garantie

  • Produsul care prezinta obiectul unui caz de garantie va fi returnat si insosit obligatoriu de copia dupa factura de achizitie

4. Solutionarea cazurilor de garantie

  • La orice reclamatie in perioada de garantie se va raspunde in term
  • In cazul in care nu se poate evalua reclamatia in cadrul echipei tehnice a societatii Sc Ne’emerah Group Srl si este necesara efectuarea expertizei de catre un specialist sau de catre firma producatoare, ne rezervam dreptul de a da raspuns dupa primirea rezultatului din partea specialistului sau al producatorului.


Descarca certificatul de garantie